عید من و غم

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

عید من و غم

سلام به همه.امروز اومدم عید پیشاپیش تبریک بگم از اونایی که همیشه به ما سر میزنن و نظر میدن تشکر کنم و خواهش کنم که بعد از اینکه رفتن پیش بزرگترا عید تبریک گفتن بیان پیش ما.منو غم یه پذیرایی مفصل براتون داریم.غم مینویسه من از روش میخونم 

از همه مهمتر عید

منو

غم

همه تو اول سال یه ارزو میکنن که به ته همشون فک کنی میرسی به اینکه همیشه شاد باشن غم نبینن ولی من برعکس میگم خداااااا

غم بهم نزدیک تر کن(نه اینکه به خانواده و... ضرری برسونیا)

نمیدونم این غم چیه و از کجا اومده اما به قول یه نفر همه یه غمی دارن شاید ماله بعضیا کوچولو باشه.

از بچگی دوس داشتم بشینم یه گوشه و تنها باشم که یه روز شنیدم یکی دم گوشم گفت:((همیشه هر کجا باشی باهاتم)) هیچکس نبود پس اینو کی گفت؟!اره همون غم بود رفیق همیشگی من...

گویند خدا همیشه با ماست

                                  ای غم  نکند خدا تو باشی...

وقتی عشق یکی اونو ول میکنه میره طرف میگه خدا مگه من چیکار کردم که با من اینطوری کردی؟ اما نمیدونه زمونی خدا عاشق اون بود ولی یه روز اون خدارو ول کرد و رفت برا همین خدا عاشق یکی کرد که بفهمه چیکار کرده.اره من عاشق بودم خدارو از یاد برده بودم ولی نمیدونستم اون همیشه پیش منه پس بزار منم همیشه پیش اون باشم واسه یه کسی که واقعا عاشقمه مثل عشقای امروزی ولم نمیکنه

 برا همین شدم عاشق

غم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 28 اسفند 1389برچسب:,ساعت 4:51 بعد از ظهر توسط آخرین تنها |